Ogólne

2021 Ford Explorer Timberline przybywa, aby zabrać rodzinę na szlak

Uwaga weekendowi poszukiwacze przygód. Właśnie pojawiła się nowa opcja dla Twoich potrzeb w zakresie przewozów rodzinnych i nazywa się Timberline.

W środę Ford zaprezentował Explorer Timberline 2021 z większym prześwitem, wyposażeniem terenowym, ulepszonym zawieszeniem i oponami terenowymi. Wyceniony na 47.010 USD (w tym miejsce docelowe), to terenowy Explorer, który jedzie w innym kierunku niż skoncentrowany na osiągach ST.

Wysokość jazdy została zwiększona o 0,8 cala w stosunku do standardowego Explorer o 8,7 cala prześwitu. Zwiększony prześwit wynika z połączenia wytrzymałych amortyzatorów (które zostały pierwotnie opracowane dla Explorer Police Interceptor) i wyższych opon 265 65R18 Bridgestone Dueler All-Terrain.

Zwiększona wysokość jazdy i specyficzne dla Timberline przednie i tylne deski czołowe poprawiają kąt natarcia Explorer z 20,1 do 23,5 stopnia i kąt zejścia z 22,0 do 23,7 stopnia.

Płyty ślizgowe chronią spód silnika, skrzyni biegów i tylnych podzespołów. Kalibracja układu kierowniczego została ponownie dostosowana do współdziałania z ulepszonymi stabilizatorami i sprężynami terenowymi, które mają większe odbicie z przodu, aby pomóc w nagłych, wstrząsających ruchach w terenie.

Pod maską znajduje się 2,3-litrowa turbosprężarka 4 o mocy 300 KM i momencie obrotowym 310 Nm. Jest połączony z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów i zapewnia oceny EPA na poziomie 19 mpg w mieście, 23 autostradach i 21 łącznie. Napęd na wszystkie koła jest standardem, a mechanizm różnicowy Torsen o ograniczonym poślizgu został dodany z tyłu. Powiedział rzecznik Forda Kelly Wysocki Władza motoryczna system napędu na wszystkie koła może przesłać do 100 procent momentu obrotowego na przednie koła, jeśli tylne nie mogą uzyskać przyczepności.

System zarządzania terenem Forda jest dostępny na pokładzie z siedmioma trybami napędu, w tym normalnym, szlakiem, głębokim śniegiem piaskiem, śliskim, sportowym, holowaniem transportem i Eco. Kontrola zjazdu ze wzniesień jest standardem i ogranicza prędkość Explorer Timberline od 2 do 12 mph.

Każda Explorer Timberline będzie mogła holować do 5300 funtów.

Modele Timberline będą łatwe do zauważenia na parkingu dzięki plakietkom na słupkach C i tylnej klapie, przyciemnionym reflektorom i tylnym światłom, czarnej plakietce Forda i czerwonym hakom holowniczym z przodu, które są oceniane na 8910 funtów, czyli 150. % całkowitej masy pojazdu Explorer wynoszącej 5940 funtów.

Wewnątrz na przednich siedzeniach znajdują się naszywki Timberline i pomarańczowe szwy. Deska rozdzielcza ma powierzchnię Stone Mesh i wykończenie w kolorze satynowego srebra, a drzwi mają głęboki cyprysowy kolor. Gumowe dywaniki podłogowe w standardzie. Miłośnicy przygód na mrozie docenią podgrzewane przednie fotele i kierownicę.

Systemy Ford Co-Pilot i Co-Pilot360 Assist + są również standardem. Obejmuje adaptacyjny tempomat, aktywną kontrolę pasa ruchu i system kamer z widokiem dookoła.

Uważaj na 2021 Ford Explorer Timberline, który trafi do dealerów tego lata.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close