Ogólne

2022 Ford Expedition dodaje Timberline, modele Stealth Performance

Największy SUV w ofercie Forda został ulepszony na 2022 rok.

We wtorek zaprezentowany został Ford Expedition 2022 ze zaktualizowaną stylistyką, większymi ekranami dotykowymi, ulepszonym systemem zawieszenia, systemem wspomagania kierowcy bez użycia rąk oraz dwoma nowymi poziomami wyposażenia, które powinny zwiększyć osiągi pełnowymiarowego SUV-a zarówno na drodze, jak i w terenie. kiedy nadejdzie w pierwszym kwartale 2022 roku.

Głównymi zmianami w Ekspedycji 2022 są dodanie modeli Timberline i Stealth Performance.

Podobnie jak Explorer Timberline, Expedition Timberline to wykończenie zorientowane na teren. Unikalne panele przednie i tylne zwiększają kąt natarcia z 23,3 stopnia do 28,5 stopnia oraz kąt zejścia z 21,9 stopnia do 23,7 stopnia. Prześwit zwiększa się o 0,9 cala w stosunku do standardowego modelu Expedition do 10,6 cala, czyli o 0,6 cala więcej niż w przypadku Jeepa Wagoneera 2022. Wzrost wynika z połączenia ulepszeń zawieszenia i 33-calowych opon terenowych Goodyear Wrangler zamontowanych na 18-calowych felgach aluminiowych. Nowe sprężyny i ulepszone drążki stabilizujące wraz ze specyficznym dla Timberline strojeniem sterowania zapewniają stabilność.

Stalowe płyty ślizgowe wydobyte z pojemnika na części F-150 Raptor, standardowy napęd na cztery koła z 2-biegową skrzynią rozdzielczą i tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu powinny chronić wrażliwe części, a Ekspedycja porusza się w błocie. Funkcja Trail Turn Assist zapożyczona z Bronco przeciąga wewnętrzne tylne koło, aby skrócić promień skrętu w SUV-ie o długości 210 cali. Timberlines są napędzane wysokowydajnym silnikiem V-6 z podwójnym turbodoładowaniem Raptor, o mocy 440 KM i momencie obrotowym 510 Nm.

Dla tych, którzy szukają lepszych osiągów na drodze, nowy model Stealth Edition Performance Package dołącza do gamy modeli Limited i dłuższych Limited MAX. Najważniejszym elementem pakietu jest wysokowydajna wersja Raptora V-6 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 440 KM i 510 Nm oraz sportowym zawieszeniu z aktywnymi amortyzatorami. Duże, 22-calowe felgi aluminiowe w kolorze czarnym i błyszczące, czarne wykończenie nadwozia dopełniają wizualnego charakteru.

Inne Ekspedycje będą nadal napędzane 3,5-litrowym silnikiem V-6 z podwójnym turbodoładowaniem, który w większości modeli będzie miał moc 380 KM i 470 Nm. 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów zostanie przeniesiona do 2022 roku. Napęd na tylne koła będzie standardem, podczas gdy napęd na cztery koła, 2-biegowa skrzynia rozdzielcza i blokowany tylny mechanizm różnicowy będą dostępne. Odpowiednio wyposażona Ekspedycja 2022 będzie mogła holować do 9300 funtów.

Według Forda, wyprawy z dostępnym adaptacyjnym zawieszeniem powinny mieć bardziej kontrolowaną jazdę w 2022 roku. Podobnie jak w przypadku systemu używanego w Nawigatorze 2022, zaktualizowany system odczytuje drogę z odległości do 50 stóp i ma możliwość dokonania do 100 korekt na sekundę.

Gdy Ekspedycja 2022 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, model Platinum będzie wyposażony w bezdotykowy system wspomagania kierowcy BlueCruise Level 2, który ma zostać wprowadzony na rynek w modelach F-150 i Mustang Mach-E. BlueCruise będzie działać na ponad 130 000 mil mapowanych autostrad w Ameryce Północnej i będzie opierać się na danych wbudowanego systemu nawigacyjnego; jest objęty trzyletnim planem subskrypcji danych i wymaga późniejszego odnowienia subskrypcji. Ford nie wyszczególnił, ile to będzie kosztować.

Każda Ekspedycja będzie standardowo wyposażona w automatyczne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych.

Dopracowano przednią i tylną maskę, zaktualizowano oświetlenie, kraty i wykończenia. Jest to subtelna aktualizacja, ledwo zauważalna z tyłu i bardziej widoczna z przodu, która przypomina obecną Ekspedycję i sprawia, że ​​wygląda, jakby została nieco zgnieciona szczuplejszymi błyskawicami. Dostępna aktywna zapora powietrzna może zostać uruchomiona przy prędkościach powyżej 40 mil na godzinę dla lepszej aerodynamiki.

Wewnątrz Expedition przechodzi modernizację techniczną ze standardowym 12,0-calowym systemem multimedialnym z ekranem dotykowym, stosowanym również w F-150. Dostępny będzie 12-calowy zestaw wskaźników cyfrowych i 15,5-calowy ekran dotykowy, ten ostatni z Mustanga Mach-E. Każda Ekspedycja 2022 będzie mogła otrzymywać bezprzewodowe aktualizacje oprogramowania. Ulepszone materiały w górnej części modeli obejmują teraz prawdziwe metalowe elementy wykończenia, drewniane akcenty, szytą skórę na panelach drzwi i pikowaną skórę.

Ford nie wyszczególnił, ile będzie kosztować Ekspedycja 2022 ani ocen zużycia paliwa; informacja ta powinna zostać podana bliżej premiery w pierwszym kwartale 2022 roku.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Ford Expedition, przeczytaj szczegółowe recenzje pod adresem Połączenie samochodowe.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close