Ogólne

2022 Genesis G70 przyjmuje nowy wygląd, cena 38,570 USD

Genesis ma mocno zaktualizowaną wersję swojego sedana G70, która trafi do salonów tego lata jako model z 2022 roku i kosztuje 38,570 USD, wliczając w to miejsce docelowe.

Mały sportowy sedan zyskał zupełnie nowy wygląd, który dopasowuje go do reszty gamy Genesis, co jest ważne, ponieważ Genesis nadal wkracza na nowe rynki.

Kluczową zmianą jest przyjęcie czteroelementowego motywu oświetlenia Genesis, w którym przednie i tylne klastry świateł są podzielone, aby uzyskać efekt czterech oddzielnych elementów. Kolejnym charakterystycznym elementem najnowszego motywu stylistycznego Genesis jest duża kratka z siatki w kształcie herbu. Odzwierciedlając sportowy charakter G70, kratka jest umieszczona niżej niż w większych sedanach G80 i G90. Nadchodzi również styl nadwozia wagonów, chociaż raczej nie zobaczymy tej opcji w Stanach Zjednoczonych.

Zmiany w środku są mniej dramatyczne, chociaż projektanci standardowo dodali większy wyświetlacz o przekątnej 10,25 cala do systemu informacyjno-rozrywkowego. System ma nową grafikę i obsługuje aktualizacje bezprzewodowe. Mata do bezprzewodowego ładowania urządzeń mobilnych została również zmieniona na układ poziomy, co ułatwia dopasowanie większych urządzeń.

Kupujący mają do wyboru dwie opcje układu napędowego. Standardową opcją jest 2,0-litrowy turbodoładowany rzędowy 4 o mocy 252 KM i momencie obrotowym 260 lb-ft. Nabywcy poszukujący większej wydajności mogą zdecydować się na 3,3-litrowy silnik V-6 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 365 KM i 376 funtów na stopę. Niestety, nie ma już ręcznej skrzyni biegów, co oznacza tylko 8-biegową automatyczną.

Kupujący nadal mogą wybierać między napędem na tylne i wszystkie koła, przy czym ten ostatni kosztuje dodatkowe 2100 USD. Nowością w G70 jest sportowy układ wydechowy z regulowanym zaworem, który umożliwia kierowcy kontrolowanie poziomu głośności. Nowy model Sport + został również dodany do selektora trybu jazdy samochodu.

Standardowe elektroniczne funkcje wspomagania kierowcy obejmują adaptacyjny tempomat z funkcją zatrzymywania się i ruszania oraz asystent autostradowy, który radzi sobie z niektórymi skrętami, a także ostrzeżenia o kolizji z przodu, martwych punktach i ruchu poprzecznym z tyłu.

G70 to imponujący sportowy sedan, ale nie jest to crossover, więc nie jesteśmy pewni, ile osób zauważy mały crossover GV70, który również pojawi się tego lata. Sprzedaż w USA w 2020 roku wyniosła zaledwie 7124 sztuk, chociaż sytuacja została spowolniona przez Covid-19.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Genesis G70, przeczytaj szczegółowe recenzje pod adresem Połączenie z samochodem.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close