Ogólne

Audi E-Tron obniża cenę i zwiększa zasięg na 2021 rok

Audi E-Tron jest już jednym z najbardziej fascynujących SUV-ów elektrycznych crossoverów, dzięki połączeniu dobrego wyglądu, doskonałej jakości wykonania i luksusowej kabiny. Tam, gdzie nie wyróżnia się, jest zasięg, który podczas premiery w 2019 r.Został oceniony na zaledwie 204 mil przez EPA.

W 2021 r. (Audi zdecydowało się pominąć rok modelowy 2020), Audi wprowadziło pewne ulepszenia wydajności, dzięki którym zasięg w E-Tron wzrośnie do szacowanego przez EPA 222 mil (pojazd nie został jeszcze przetestowany przez agencję).

Jedno z ulepszeń polega na tym, że przedni silnik wyłącza się podczas normalnej jazdy, uruchamiając się tylko wtedy, gdy kierowca wymaga większej mocy lub przyczepności.

Pojemność użytkowa 95-kilowatogodzinnego akumulatora E-Tron została również zwiększona o 3 kWh w porównaniu z modelem z 2019 roku do nowej wartości 86,5 kWh. Audi opuszcza bufor, aby przeciwdziałać spadkowi wydajności akumulatora przez cały okres eksploatacji pojazdu.

Zasięg 2021 E-Tron Sportback pozostaje niezmieniony w porównaniu z poprzednio ogłoszonymi 218 milami.

Być może bardziej interesujące dla potencjalnych nabywców jest znaczny spadek cen. Cena E-Tron 2021 zaczyna się od 66 995 USD, czyli o około 9000 USD mniej niż cena wywoławcza modelu z 2019 r.

E-Tron Sportback 2021 ma zacząć się od 70195 USD, czyli o około 8200 USD mniej niż model 2020. Wszystkie liczby zawierają miejsce docelowe.

Jaki jest haczyk? Cena wywoławcza dotyczy nowej klasy Premium, podczas gdy wcześniej linie E-Tron i E-Tron Sportback zaczynały się od lepiej wyposażonych odmian Premium Plus. W Premium brakuje niektórych dodatków, takich jak reflektory Matrix LED, podgrzewane tylne siedzenia, bezprzewodowa stacja dokująca do urządzeń mobilnych, system dźwiękowy Bang & Olufsen i kilka innych drobnych elementów. Po uaktualnieniu do Premium Plus w 2021 r. Dodano również drugi punkt ładowania, więc kabel ładujący można podłączyć po obu stronach pojazdu.

Audi ma więcej do zaoferowania zarówno dla E-Tron, jak i E-Tron Sportback. Nadal w drodze są sportowe warianty S z trzema silnikami o mocy 496 koni mechanicznych (pierwszy w popularnych pojazdach elektrycznych) i seksowną szerokokadłubową konstrukcją.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close