Ogólne

BMW M2 CS Drag Races Jaguar F-Type w trybie manual-versus-auto showdown

Na papierze ta walka w coupe powinna być spektakularnym wyścigiem łeb w łeb. BMW M2 CS i Jaguar F-Type to luksusowe coupe, aw tym szczególnym wyzwaniu F-Type jest modelem First Edition z 450-konną wersją 5-litrowego V8 Jaguara z doładowaniem. Bimmer oferuje również moc 450 KM ze swojego 3,0-litrowego I6 z podwójnym turbodoładowaniem, a statystyki producenta podają, że oba samochody osiągają 100 km hw zakresie średnio czterech sekund.

Więc tak, to brzmi jak przepis na wyjątkowy wyścig drag. Akcja została udostępniona dzięki uprzejmości Lovecars, ale jak podkreśla legenda motoryzacji Tiff Needell w klipie, rzeczywiste osiągi nie zawsze pasują do tego, co widzisz na papierze. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku tych dwóch samochodów, jeśli spojrzeć poza wartości przyspieszenia – BMW wkracza do walki z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na tylne koła, w porównaniu z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów z napędem na wszystkie koła w Jaguarze. Wydaje się, że przewaga spada w stronę F-Type, ale większy kot jest również o ponad 400 funtów cięższy.

Podobnie jak w przypadku większości wyścigów drag, ostatecznie sprowadza się to do premiery. Wielokrotnie widzieliśmy, jak samochody o niższej mocy mogą pędzić potworami o większej mocy, uzyskując lepszy start, i chociaż BMW wymienia M2 jako nieznacznie szybciej niż Jag do 100 mil na godzinę, znacznie trudniej jest znaleźć idealną kombinację startową sterującą ręcznym RWD niż automatyczną AWD. Z drugiej strony to dodatkowe wyzwanie sprawia, że ​​samochody z ręcznym wyposażeniem są tak ekscytujące dla entuzjastów.

Zaoszczędź tysiące na nowym Jaguarze F-TYPE

MSRP $ 62,750

Zaoszczędź średnio ponad 3400 USD na sugerowanej cenie detalicznej * dzięki
Usługa kupowania samochodów Motor1.com

W każdym razie taka jest sytuacja, w której Needell znajduje się za kierownicą Bimmera. I wiesz co? Nawet dla doświadczonego profesjonalisty znalezienie idealnego startu nie jest łatwe. W wyścigu M2 wypuszcza się tuż przed Jaguarem, ale niewielka przewaga jest szybko usuwana przez przyczepność F-Type do napędu na wszystkie koła. Na pół torze Jag jest wyraźnie na prowadzeniu, ale lżejszy M2 zaczyna zmniejszać dystans. Czy może pokonać niezbyt doskonały start, aby wygrać? Obejrzyj powyżej, aby się dowiedzieć.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Facebook
Close
Close