Recenzje

Dyrektor generalny McLarena ponownie mówi „Nie” SUV-om, ale hybrydy są konieczne

Dyrektor generalny McLarena, Mike Flewitt, ma jasny pomysł na przyszłość marki wyczynowej, a strategia nie obejmuje crossoverów w jaskrawym przeciwieństwie do konkurentów takich jak Aston Martin, Ferrari, Lamborghini i inni. Przepisy zmuszają jednak markę do budowania hybryd.

„Ale pozostaliśmy bardzo wierni koncepcji tworzenia supersamochodów. To pytanie, które zadaję na niektórych rynkach:„ Czy chcecie zrobić SUV-a? ”Lub„ Czy zamierzacie zrobić samochód elektryczny? ”. Odpowiedź brzmi: nie, nie jesteśmy ”- powiedział Flewitt w wywiadzie dla Wheels via Car Magazine. „Odpowiedź„ nie ”jest całkowicie racjonalna. Nasza marka jest całkowicie zakorzeniona w sportach motorowych, supersamochodach i samochodach kierowców. Jest o wiele za wcześnie, aby rozszerzać markę na inne obszary i próbować nadać wiarygodności produktowi, który najwyraźniej nie ma to nic wspólnego z naszą historią ”.

To rodzaj jasnej, jednoznacznej odpowiedzi, której zwykle nie słyszy się od ludzi, którzy prowadzą producentów samochodów. Kierownictwo McLarena było jednak od jakiegoś czasu przeciwne budowaniu crossoverów. Na przykład, szef działu technicznego Dan Parry-Williams powiedział, że „sportowe samochody użytkowe nie są ani sportowe, ani użytkowe” w 2018 roku. Podobnie, szef sprzedaży i marketingu Jolyon Nash powiedział, że crossover „zagroziłby marce” i wskazał, że firma tego nie zrobiła. t planować zbudować taki, chyba że inne modele producenta nie zarabiają pieniędzy.

Więcej hybryd jest w przyszłości marki, ponieważ muszą. „Jestem na tyle szczery, że mogę powiedzieć, że hybrydyzujemy samochody tylko w celu spełnienia przepisów dotyczących ochrony środowiska, aby zachować zgodność” – powiedział Flewitt Koła. „Po 2022-23 roku nie widzę, żebyśmy wypuszczali samochody inne niż hybrydowe”.

Kolejną potwierdzoną hybrydą McLarena jest Artura, która debiutuje w pierwszej połowie 2021 roku. Jeździ na nowej platformie z włókna węglowego MCLA. Część spalinowa zespołu napędowego to V6 z podwójnym turbodoładowaniem. Ponadto w 2025 roku powinniśmy zobaczyć następcę hipersamochodu P1.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close