Ogólne

Ford twierdzi, że następny Ranger ma już „przewagę” nad VW Amarok

Ford wprowadził Rangera do Stanów Zjednoczonych kilka lat temu, ale obecna generacja globalnego konia pociągowego istnieje od 2011 roku. Tak, Blue Oval potrzebował około siedmiu lat, aby sprowadzić ciężarówkę do Stanów Zjednoczonych, a my nadal tego nie robimy. Zdobądź wysokowydajny Raptor dostępny na wielu rynkach międzynarodowych. Pomijając późną dostępność w USA, firma zaczyna coraz więcej mówić o następnej iteracji, która ma zadebiutować w przyszłym roku.

– powiedział prezydent Ford Australia, Andrew Birkic Sprzedaż samochodów następny Ranger ma już przewagę nad nowym Volkswagenem Amarokiem. Odświeżając, pickup VW przejdzie z własnej platformy na podstawy Rangera w następnej generacji. W rzeczywistości Volkswagen Samochody Użytkowe przyznał niedawno, że Amarok zostałby przerwany, gdyby nie powiązanie z Fordem.

Nowy rendering VW Amarok oparty na teaserze

Nowy rendering VW Amarok oparty na teaserze

Opracowany głównie w Australii, następny Ranger jest projektowany jako prawdziwie globalny gracz, ponieważ będzie sprzedawany w ponad 180 krajach na całym świecie. Birkic powiedział Car Sales, że Ford ma „luksus, mamy przewagę, mamy przewagę nad nimi [Volkswagen]. Mamy naprawdę mocną historię i bardzo silną globalną grę z Ranger. Więc myślę, że dla nas jest to sposób, w jaki ciągle ulepszamy i podnosimy poprzeczkę, podczas gdy dla nich myślę, że to inna gra. ”

Następnie wspomniał, że VW prawdopodobnie inaczej ustawi Amaroka, ale przyznał, że „nie ma pojęcia” o tym, jak niemiecki ute zdystansuje się od Rangera. Birkic uważa, że ​​VW „wprowadzi inną dynamikę” do ciężarówki, która będzie produkowana przez Forda w fabryce Silverton w RPA od 2022 roku.

Ford był ostrożny, jeśli chodzi o szczegóły dotyczące nowego Rangera, ale informator firmy powiedział nam jakiś czas temu, że ciężarówka nowej generacji zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych w 2022 roku, około rok po jej międzynarodowej premierze. Australijskie media donoszą, że tym razem wariant Raptor jest przeznaczony dla Ameryki Północnej, wraz z odnowionym 2,7-litrowym silnikiem EcoBoost V6, podczas gdy inne rynki otrzymają wzmocnioną ciężarówkę z silnikami wysokoprężnymi o pojemności 2,0 i 3,0 litra.

Co ciekawe, Auto Bild informuje, że VW przygotowuje swoją własną, potężną wersję Amaroka, która będzie miała przyrostek „R”. To raczej spekulacja, ale niemiecki magazyn twierdzi, że mocny czterocylindrowy silnik wysokoprężny mógłby napędzać Amaroka R i mieć około 300 KM. Jeśli rzeczywiście planowano, odbiór wydajności mógłby zadebiutować już w 2023 r. Lub rok po wersji zwykłej.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Facebook
Close
Close