Ogólne

GM prezentuje nowe logo, przygotowując się na zelektryfikowaną przyszłość

General Motors zaprezentował w zeszłym tygodniu nowe logo, aby podkreślić swoje ciągłe wysiłki na rzecz budowania świata bez emisji, zerowych wypadków i zatorów.

Logo trzyma się inicjałów GM, ale zamienia się na małe litery. Zapewnia również bardziej nowoczesny i żywy wygląd w porównaniu do starego logo.

A linia, która zwykle znajdowała się pod obiema literami w starym logo, teraz podkreśla tylko literę „m”, co sprawia, że ​​litera wygląda trochę jak trójbolcowa wtyczka zasilania, która ma być podłączona. To może nie być przypadek, ponieważ ujawnienie nowego logo zbiegło się w czasie z rozpoczęciem nowej kampanii marketingowej „Everybody In”, mającej na celu promowanie dążenia GM do umieszczenia pojazdu elektrycznego na podjeździe dla wszystkich.

„W przeciwieństwie do kiedykolwiek wcześniej, dysponujemy rozwiązaniami, możliwościami, technologią i skalą, dzięki którym każdy znajdzie się w pojeździe elektrycznym” – powiedziała Deborah Wahl, szefowa marketingu w GM. „Nasza nowa tożsamość marki i kampania mają to odzwierciedlać”.

Centralnym elementem nowej kampanii rynkowej jest modułowa platforma EV Ultium firmy GM, która zadebiutuje jesienią w GMC Hummer EV 2022. Platforma, która może obsługiwać do 1000 koni mechanicznych i 450 mil zasięgu, będzie stanowić podstawę dla większości 30 pojazdów elektrycznych, które GM wprowadzi na całym świecie do końca 2025 r. Będzie też stanowić podstawę dla niektórych pojazdów Hondy (i prawdopodobnie Acury), jak a także autonomiczny transfer z Cruise.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close