Ogólne

GM wprowadza jeszcze szybszą magnetyczną kontrolę jazdy czwartej generacji

Minęło prawie 20 lat, odkąd Cadillac po raz pierwszy wprowadził swoją sprytną technologię MagneRide w Cadillac STS Seville i była to dość przełomowa rzecz, oferująca technologię, która dostosowywałaby i dostosowywała elementy zawieszenia pojazdu w czasie rzeczywistym w odpowiedzi na zmiany w terenie. Teraz w czwartej generacji MagneRide 4.0 otrzymuje szereg istotnych ulepszeń we wszystkich wersjach, czyniąc go, jak mówi sam Cadillac, najszybciej reagującą technologią zawieszenia na świecie. A nawet o 45% szybsza reakcja tłumienia niż trzecia generacja, trochę wierzymy, że to twierdzenie.

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Facebook
Close
Close