Ogólne

Hyundai wypuszcza rewolucyjną koncepcyjną kabinę Ioniq

• Hyundai prezentuje najnowszą iterację doświadczeń w samochodzie dla dedykowanych pojazdów elektrycznych, wykraczających poza funkcje transportowe
• Najnowsza wizja wskazuje na możliwości, jakie daje bogata przestrzeń wewnętrzna dedykowanych pojazdów elektrycznych
• Hyundai chce, aby dzięki dedykowanym pojazdom elektrycznym czas wydawał się bardziej wartościowy zarówno w pojeździe, jak i poza nim.

SEOUL, 24 września 2020 r. – Hyundai Motor Company zaprezentował dziś koncepcyjną kabinę IONIQ, najnowszą wizję przyszłych doświadczeń klientów dedykowanych samochodom elektrycznym. Koncepcja kabiny proponuje transformację pojazdów Hyundai z rozwiązań transportowych do spersonalizowanych rozwiązań w zakresie mobilności, które pasują do różnych stylów życia.

Hyundai planuje wykorzystać dużą przestrzeń wewnętrzną i ogromne możliwości zasilania pojazdów elektrycznych, aby zintegrować sprzęt RTV i AGD w przyszłych modelach IONIQ, z możliwością dostosowania do potrzeb klientów i stylu życia.

Kabina koncepcyjna IONIQ wykonana we współpracy z LG Electronics daje wskazówkę, co jest możliwe we wnętrzach pojazdów elektrycznych. Na przykład „Pielęgnacja odzieży” i „Butler butów” pozwolą klientom wykonywać przyziemne zadania w podróży, podczas gdy będą mogli cieszyć się treściami na zamontowanym na suficie 77-calowym elastycznym ekranie OLED. Ekran jest wystarczająco duży, aby dwie osoby mogły jednocześnie cieszyć się różnymi treściami. Dźwięk jest pompowany przez głośniki w zagłówkach, co tworzy osobistą strefę dźwiękową. Ponadto robot do czyszczenia podłóg wraz z wyremontowanymi światłami UV LED zapewniają utrzymanie kabiny w czystości i dezynfekcji.

Hyundai planuje oferować takie wartości dodane, począwszy od IONIQ 5, dedykowanego pojazdu elektrycznego, który ma zostać uruchomiony na początku przyszłego roku.

„Kabina koncepcyjna IONIQ to jedyne w swoim rodzaju i bezprecedensowe podejście do poprawy jakości obsługi klienta, ponieważ można ją dostosować do różnych potrzeb i stylu życia” – powiedział Wonhong Cho, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny ds. Marketingu w Hyundai Motor Company. „Dedykowane pojazdy elektryczne umożliwią nam zrewolucjonizowanie doświadczeń, jakie Hyundai zapewnia swoim klientom, umożliwiając im więcej w pojazdach i poza nimi”.

Hyundai planuje zostać liderem w erze zelektryfikowanej mobilności dzięki niedawno wprowadzonej na rynek marce IONIQ poświęconej pojazdom elektrycznym. Pojazdy IONIQ będą korzystać z E-GMP (Electronic Global Modular Platform), dedykowanej platformy EV firmy Hyundai, która pozwoli firmie zapewnić niespotykane dotąd doświadczenie w pojazdach i poza nimi.

– Koniec –

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close