Recenzje

Modele hybrydowe plug-in Porsche Cayenne 2021 otrzymają akumulator o większej pojemności

Hybrydy plug-in Porsche Cayenne E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid, które zostały przeprojektowane odpowiednio na rok modelowy 2019 i rok modelowy 2020, otrzymają akumulator o większej pojemności na rok 2021.

Obie wersje rodzinnego SUV-a Porsche są teraz wyposażone w akumulator o pojemności 17,9 kWh, w porównaniu z 14,1 kWh. To powinno dać o 30% większy zasięg elektryczny w europejskim cyklu testowym WLTP, powiedział Porsche w środowym komunikacie prasowym, dodając, że wystarczy spełnić wymagania dotyczące zasięgu dla tablicy rejestracyjnej „E” i zmniejszyć podatek od samochodów służbowych w Niemczech. Dane dotyczące zakresu z cyklu testowego EPA w Stanach Zjednoczonych nie są jednak jeszcze dostępne.

Zarówno w E-Hybrid, jak i Turbo S E-Hybrid, akumulator zasila pojedynczy silnik elektryczny, który z kolei współpracuje z silnikiem spalinowym i 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. W E-Hybrid silnik spalinowy to 3,0-litrowy turbodoładowany silnik V-6, podczas gdy Turbo S E-Hybrid wykorzystuje ten sam 4,0-litrowy silnik V-8 z podwójnym turbodoładowaniem, co Panamera Turbo S E-Hybrid.

Całkowite moce systemu pozostają niezmienione, z E-Hybrid o mocy 455 KM i Turbo S E-Hybrid o mocy 670 KM.

Porsche powiedział, że dostroił także tryby jazdy dla standardowego pakietu Sport Chrono w hybrydach plug-in. Tryb E-Charge, który kieruje silnikiem benzynowym do ładowania akumulatora podczas jazdy, teraz ma na celu ładowanie 80% zamiast poprzedniego 100%, ponieważ ładowanie jest znacznie wolniejsze, gdy akumulator osiągnie 80% pojemności.

Tak jak poprzednio, samochód inicjuje również bardziej agresywną strategię ładowania w trybach Sport lub Sport +, więc zawsze dostępna jest pewna ilość energii elektrycznej dla maksymalnego przyspieszenia. Według Porsche można teraz ładować z wyższym poziomem mocy, do 12 kW w przypadku Turbo S E-Hybrid w trybie Sport +.

Adapter Porsche Mobile Charger Connect umożliwia samochodom SUV ładowanie z mocą do 7,2 kW i umożliwia kierowcom ustawienie timera lub celu ładowania (z których oba można ustawić w określonym miejscu) lub wstępnie ustawić klimatyzację.

Tak jak poprzednio, oba hybrydowe układy napędowe typu plug-in są dostępne w wersji nadwozia z dachem standardowym i Cayenne Coupe. Ceny dla pełnej oferty będą dostępne bliżej wprowadzenia zaktualizowanych modeli na rynek amerykański wiosną 2021 roku.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Facebook
Close
Close