Recenzje

Rozwój na ostatnim torze

Jeśli Porsche 718 Cayman GT4 z 2020 roku nie wydaje się wystarczające, wiedz, że niemiecka marka nie włożyła jeszcze wszystkich osiągów w samochód.

Tak, na horyzoncie jest bardziej hardkorowy 718 Cayman GT4 RS, czy coś podobnego, coś, o czym kierownictwo Porsche od lat wspominali, a teraz zbliża się do końca długiego rozwoju.

Oczekuje się, że w przypadku GT4 RS Porsche doda elementy wewnętrzne zapożyczone z 4-litrowego silnika 911 GT3 o mocy 500 KM, w szczególności tytanowe korbowody GT3 i układ suchej miski olejowej. Mogłoby to pomóc silnikowi GT4 RS zwiększyć obroty, aby wytworzyć więcej mocy.

Podczas gdy standardowy GT4 jest wyposażony w 6-biegową manualną skrzynię biegów, a od 2021 r. W opcję dwusprzęgłowej skrzyni biegów, GT4 RS prawdopodobnie będzie dostępny wyłącznie z DCT, biorąc pod uwagę zalety szybkiej zmiany biegów.

Na pewno będzie kilka ulepszeń podwozia, które będą pasować do dodatkowej mocy i modów aerodynamicznych. GT4 ma już adaptacyjne amortyzatory i wysokość jazdy o 1,18 cala niższą niż w standardowych modelach 718. Samochody posiadają również ręczną regulację pochylenia, zbieżności, wysokości jazdy i stabilizatora poprzecznego.

Nie jest jasne, kiedy GT4 RS zadebiutuje, ale prawdopodobne jest ujawnienie go później w 2020 roku lub na początku 2021 roku. Nie jest również jasne, czy powiązany 718 Boxster Spyder również otrzyma leczenie RS, chociaż taki ruch jest mało prawdopodobny, biorąc pod uwagę hardkorowy charakter oznaczenia Porsche RS.

Pokaż wiecej

Molter

Od zawsze moim marzeniem było prowadzenie zgranej ekipy i pisanie artykułów na przeróżne tematy.Moją pasją zaraziłem wiele osób i jestem z tego bardzo dumny.Mam nadzieję , że nasze publikacje dają Państwu nie tylko wiedzę , ale również przyjemność z czytania naszych nowinek.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Facebook
Close
Close